Skip to main content


Att vår minister för Civilt Försvar väljer att försöka smutskasta en granskande journalist istället för att förhålla sig till de graverande uppgifter som framkommit gör mig mörkrädd. Han kunde åtminstone bara låtit bli att kommentera det och hanterat det internt med SÄPO. Men, det är alltså den här nivån av vi har bland de som leder vårt land. Jag upprepar: det är inte nån random högerbloggare vi pratar om, det är Sveriges MINISTER för CIVILT FÖRSVAR. #svpol

etc.se/inrikes/granskande-repo…

reshared this