Idag hamnade jag i tidningen på ett annat sätt än vanligt. #media #upphovsratt #svpol
sydsvenskan.se/chefredaktor-jo…
Här är bilden som Moderaterna stal från Sydsvenskan
Därför är det viktigt att hålla avstånd mellan journalister och politikerJonas Kanje (Sydsvenskan)

Samuel
in reply to Alexander Kuprijanko • • •där ser man! Klantigt av dem. De borde veta bättre.
Men jag stör mig också när man skriver "stal" när det handlar om olovlig kopiering. Tidigare var medier bättre på det men nu verkar man ha släppt på den sakligheten.