Skip to main content

in reply to Alexander Kuprijanko

där ser man! Klantigt av dem. De borde veta bättre.

Men jag stör mig också när man skriver "stal" när det handlar om olovlig kopiering. Tidigare var medier bättre på det men nu verkar man ha släppt på den sakligheten.