Wow. Moet je je voorstellen dat ze bij ons op TV ook maar een greintje van deze waardigheid hadden.
Hier in Nederland zullen de "commentatoren" als laffe wezels de vraag vermijden.
This entry was edited (3 weeks ago)
Wow. Moet je je voorstellen dat ze bij ons op TV ook maar een greintje van deze waardigheid hadden.
Hier in Nederland zullen de "commentatoren" als laffe wezels de vraag vermijden.